קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים לעסקים הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בית עסק המפעיל אתר אינטנרט. למעשה, בעולם הטכנולוגי בו אנו חיים אף בעל עסק לא יכול להתנהל ללא אתר אינטרנט ולא יכול למנף את הצלחתו מבלי להיות במקום בולט ברשת. בשל הביקוש הרב לשיווק באינטרנט, ניתן למצוא מבחר גדול של חברות SEO המציעות שירותי קידום אתרים לעסקים. מטרתו של קידום אתרים היא להגדיל את הכנסות החברה או בית העסק, תוך קבלת תמורה מלאה להשקעה. התהליך כולל בד"כ הקמת אתר ותכנונו בהתאם לדגשים של מנועי החיפוש, קידום אורגני המתבסס על מחקר מילות מפתח, כתיבת מאמרים מקצועיים וקידום ברשתות חברתיות.

קידום אתרים לעסקים – מתחילים בבניית האתר הנכון

קידום אתרים לעסקים מתחיל קודם כל בבניית האתר הנכון, כזה שיתאים לכללים הנוקשים של מנועי החיפוש וביניהם גוגל. הסקרים מוכיחים כי כ- 90% מהגולשים מבצעים את חיפושיהם דרך גוגל. אך כדי שהגולשים ייכנסו דווקא לאתר שלכם ולא לאתר של המתחרים חייבים להופיע בעשיריית החיפושים הראשונה. זאת אומרת חייבים להופיע בעמוד הראשון אחרת תנועת הגולשים תהיה דלה מאוד. בשביל זה כדאי שהאתר שלהם יהיה בנוי מקודים אותם גוגל יכול לקרוא בקלות והם יקבלו ממנו ציונים גבוהים וגם שיהיה נוח וידידותי לגולשים עצמם.

קידום אתרים לעסקים – מחקר מילות מפתח לאתר

מנועי החיפוש, ביניהם גוגל, סורקים על בסיס יומי מיליוני אתרים בכל העולם. כאן בישראל, כשהגולשים מבצעים חיפוש הם מקבלים את התוצאות הרלוונטיות הן למדינה והן לבעלי העסקים הפועלים כאן. כל קידום אתרים לעסקים נמדד ביחס לביטוי עליו הוא למעשה מקודם. כדי שהאתר שלהם יקודם ויהיה כמה שיותר רלוונטי לביטוי ולרצון הגולשים לקבלת מידע, שירות או מוצר מסוים, חייבים להגדיר מראש מילות מפתח מתאימות. הבעיה מתחילה כאשר מבינים כי ישנם ביטויים מאוד שימושיים אך הקידום שלהם סובל מתחרות עצומה וישנם ביטויים שאין בהם תחרות אך הם לא מבוקשים.

קידום אתרים לעסקים – לקדם גם ברשתות חברתיות

על מנת לקדם את האתר שלכם למקום הבולט ביותר ברשת, תוך הגדלת כמות הכניסות ושמירת הלקוחות לאורך זמן, אסור היום להתעלם מתרומתן העצומה של הרשתות החברתיות. הכוונה היא לרשתות כמו פייסבוק, מייספייס, טוויטר וגם לפורומים ובלוגים. למעשה מדובר בנישה שיווקית חדשה יחסית הזוכה להמון עניין ולאהדת הציבור. נישה זו מציעה דרך שיווקית הרבה יותר ידידותית כמו מפה לאוזן ולמעשה מהווה אוטוריטה לכל המחפשים שירות או מוצר איכותי.