טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה הופך לסיור היסטורי

טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה הופך לסיור היסטורי

אם אתם חובבי היסטוריה, ואוהבים לבקר באתרים שונים כאלה ואחרים ברחבי העולם כולו, אשר מייצגים תרבויות עתיקות שונות, אזי אין כל עוררין על כך כי טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה הוא טיול החלומות שלכם! צריך להבין, כי יותר מכל טיול אחר, טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה הוא באמת חוויה מדהימה לכל חובבי ההיסטוריה, באשר הם. אם כבר קראתם הכל על ההיסטוריה של התרבות המערבית, הרי שהגיע הזמן שלכם להיפתח ולהיחשף לתרבויות המקומיות במרתקות כל כך של מרכז אמריקה, וללמוד דרכן  לא מעט על ההיסטוריה האנושית המעניינת כל כך.

אבל למה דווקא מקסיקו וגואטמלה?

מכאן כמובן עולה שאלה מעניינת – למה דווקא טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה ולא במקומות אחרים בעולם? והתשובה היא – משום ששתי המדינות הללו היוו בעבר אדמות מחיה לשתי תרבויות מרכזיות אשר מוכרות לכולם בשם – התרבות האצטקית מחד, ותרבות בני המאיה, מאידך. מדובר על שתי ציביליזציות אדירות, אשר ניתן לראות כיצד הן הותירו את חותמן על דרום אמריקה עד לימינו אנו. הן היו תרבויות מתקדמות מאד, אשר גם הותירו אחריהן לא מעט שרידים היסטוריים חשובים ביותר לכל הדעות.

אז איפה מבקרים באזור זה?

במסגרת של טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה אתם כמובן תבקרו במגוון רחב מאד של אתרים היסטוריים, אשר מייצגים את התרבויות הללו. בין השאר תבקרו במקדשים שהיו שייכים לבני המאיה. תבקרו בנהרות המדהימים של מקסיקו, ואף תוכלו להיחשף לטקסים מיוחדים של שמאנים, אשר משלבים בין מסורות נוצריות וכנסיתיות, לבין המסורות הקדומות של האצטקים.

סיורים אשר נמשכים יום שלם

כמו כן, בזמן של טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה, אתם תוכלו גם לבקר בערים שלמות שמהוות זכר לציביליזציות הקודמות. בגואטמלה תוכלו לבקר בערים עתיקות שהיו שייכות לבני המאיה, וכיום עברו תהליך של שחזור היסטורי. תוכלו לבקר גם באתרים ארכיאולוגיים, שבהם מתבצע שימור של מבנים עתיקים מאד – וכך להיחשף לעולם ומלואו של תרבויות עתיקות, מיוחדות, ותוכלו ללמוד עליהן ממקור ראשון בדרך החוויתית ביותר שיש.