ביצוע הסרת עין הרע

מה הגורמים לעין הרע

עין הרע זו תופעה אשר יכול להיות שרבים מאיתנו סובלים ממנה וכשאנו מתכוונים למילה סובלים הכוונה היא שאנחנו לא מצליחים להבין מה קורה סביבנו ולא יודעים כיצד לשנות את המצב. עין הרע יכולה להיגרם כתוצאה מכך שאנשים שונים כיוונו אלינו פעולות רעות (כמו איחולים שונים) בכוונה והיא יכולה להיגרם כתוצאה ממה שאנחנו בעצמנו גורמים דרך המחשבות שלנו. אין זה משנה מה גורם לעין הרע, מה שבטוח הוא שאנחנו לא צריכים לזלזל במצב הקיים ושכדאי לפנות אל הסרת עין הרע על מנת להיפטר מהמצב ולשנות אותו.


קנאה

קנאה יכולה לגרום לעין הרע. לא סתם אומרים כי מי שמרבה בנכסים מרבה גם בדאגות. במידה ויש  נכסים רבים (ואין זה משנה מאיזה סוג), ניתן לגרום לאנשים שונים לקנא וכך הם יכולים גם לפתוח את עין הרע, אפילו אם זה לא בכוונה ולכן אם אתם רוצים לבצע הסרת עין הרע, יש לנהוג קודם כל בצניעות ככל שניתן לעשות.


התלהבות

גם התלהבות יתר יכולה להוביל לאנשים בסביבה להגיב בפתיחת עין הרע. לפעמים לא שמים לב כיצד הפעולות השונות, יכולות להוביל דווקא להתנהגות הלא נכונה ואם לא מבינים בזמן מה קורה לאחרונה, כדאי מאד להתחיל מביצוע הסרת עין הרע ואימוץ התנהגות צנועה במקרים כאלו.


מתי עושים תהליך ההסרה

במקרים שונים יש צורך לבצע הסרת עין הרע. במקרים בהם, חשים שדברים לא טובים קורים לנו או במקרים שחשים שאנחנו לא שולטים במה שקורה לנו, אפשר לפנות כדי לביצוע ההסרת העין הרע כאשר יכול מאד להיות שצריך בנוסף, לשנות גם את ההתנהגות בדרך.