שירותי מחשוב

שירותי מחשוב לניהול תהליכים שגרתיים בעסק

שירותי מחשוב מאפשרים לכל עסק או ארגון לנהל תהליכים שגרתיים רבים בצורה יעילה ונוחה מאד. מעבר לכך שירותי מחשוב נכונים גורמים לחסכון כספי ניכר בהעסקת עובדים שפעם היו צריכים לעשות את כל הדברים הללו באופן ידני.

בין שירותי מחשוב האפשריים כיום לעסקים ולארגונים בכל הנוגע לניהול תהליכים סטנדרטיים ניתן למנות את הדברים הבאים:

  • ניהול מסמכים באמצעות ארכיון דיגיטלי
  • אישורים וחתימות באופן דיגיטלי
  • שליחת חשבוניות חתומות במייל באופן ישיר מהמערכת הארגונית
  • ניהול ותיוק מסמכים מסוג וורד, אקסל, פאוור פוינט

ניהול מסמכים באמצעות ארכיון דיגיטלי – מחליף את התיוק הישן בארכיונים פיזיים שהיו מגושמים ותפסו מקום רב בכל משרד. המסמכים נסרקים והופכים אותם לקובץ שמתויק במערכת הממוחשבת. ארגון וניהול מסמכים אלה קל ומבוסס על חתכי חיפוש מתקדמים.

מערכת אישורים וחתימות באופן דיגיטלי – מאפשרת לנהל סבבי חתימות קבועים לאישורים של מסמכים שונים. המערכת מאפשרת ניהול הרשאות ובקרה של סבב החתימות.

שליחת חשבוניות חתומות במייל באופן ישיר מהמערכת הארגונית – מאפשרת שליחת חשבונית ישירות ללקוח מן המערכת ללא הדפסתה. מערכת חיתום דיגיטלית מותאמת לחותמת של העסק וכל חשבונית מוחתמת בצורה זו לפני השליחה שלה. המערכת עובדת בתיאום עם המערכות הארגוניות והיא שקופה למשתמש. המערכת מחתימה את החשבונית ומחזירה אותה למצב שניתן לשלוח אותה ללקוח.

ניהול ותיוק מסמכים מסוג וורד, אקסל, פאוור פוינט – מדובר על תיוק מסמכי אופיס ישירות מהמסך אל ארכיון דיגיטלי או למערכת האישורים וסבבי החתימות. דבר זה נעשה על ידי תוסף לאופיס המותאם למערכת.

שירותי מחשוב אלה מאפשרים ביצוע תהליכים שגרתיים ביותר בתוך הארגון בצורה ממוחשבת ויעילה שקודם לכן לקחה זמן ממושך והיתה כרוכה במשאבי אנוש רבים.