מרכזיה

מרכזיה אשר מאפשרת תקשורת נוחה

מרכזיה היא מערכת חיונית בכל בית עסק והיא מאפשרת למנויים שונים בתוך המערכת לתקשר ביניהם בצורה פשוטה ונוחה ביותר. באמצעות המערכת האלקטרונית, מקבל השיחה יודע מה מקור השיחה, יוזם השיחה מאתר בקלות את היעד הרצוי לו ובנוסף לכך, ניתן גם לקבוע הרשאות וסדרי עדיפויות בין השלוחות, לבנות מערכת של מענה קולי ולהקליט שיחות לכל סוג של צורך או מטרה כזו או אחרת.

מהירות תגובה בעזרת מרכזיה

בית עסק אשר שואף לשפר את איכות ומהירות המענה ללקוחות שלו יכול לעשות זאת באמצעות מרכזיה מתקדמת ביותר, אשר מזהה את נתוני הלקוח בטרם קבלת השיחה אצל נציג השירות. כך, הנציג יכול להעניק שירות אישי ומהיר יותר. בנוסף לכך, מרכזיה נותנת מגוון עשיר של כלים תפעוליים חיוניים, בהם מערכת מתוחכמת לניתוב שיחות – מה שמסייע ללקוח להגיע לגורם הרלוונטי לצורך פנייתו, וכמו כן אפשרות של הקלטת שיחות – כלי חשוב עבור מנהל השירות אשר מבקש לפקח אחר איכות המענה ללקוח בצורה הטובה ביותר שניתן.

התאמה של מרכזיה לצרכי הארגון

מרכזיה צריכה להיבנות בהתאם לצרכי הארגון על מנת שתוכל לסייע בעבודה התקינה ובמתן שירות playertatilah.com ברמה הגבוהה ביותר. לדוגמה, המערכת מאפשרת לנציג פנוי "לחטוף" שיחה מנציג שירות אחר אשר מנהל שיחת טלפון עם לקוח או מנציג אשר איננו פנוי ברגע זה או אחר, וכך להעניק שירות מהיר יותר ללקוח. מרכזיה גם מאפשרת לכל גורם בארגון להגיע בקלות לכל גורם אחר, גם אם הוא מרוחק פיזית מן האתר המרכזי של החברה.

יעילות היא שם המשחק בכל הקשור אל המרכזיה שלכם

מרכזיה הופכת את פעילותו של העסק למאורגנת, יעילה ומבוקרת יותר. התקשורת בין עובדי החברה וכמו כן הקשר שלהם מול הלקוחות והספקים הופך לפשוט יותר מן הסתם. באמצעות מרכזיה ניתן לקיים שיחות ועידה רבות משתתפים, "לחטוף" שיחות משלוחות אשר נותרות ללא מענה ולהרכיב מערכת לניתוב שיחות, אשר תחסוך זמן יקר גם ללקוחות וגם לעובדי החברה. זוהי מערכת מסודרת שמקלה על הארגון להתנהל בצורה נכונה וחכמה.