גיוס עובדים

שיטות שונות לגיוס עובדים

כל מקום עבודה הזקוק לעובדים חייב לפרסם את רצונו בכך. אחרת איך ידעו האנשים המחפשים עבודה כי אתם מחפשים עובדים. בדיוק כמו בשוק הדירות. אחד רוצה למכור והשני רוצה לקנות ובאמצע נמצא המתווך. אתם חייבים למצוא לכם מתווך שיוכל להביא לכם את העובד הנכון למשרה הנכונה. איך עושים זאת יעיל וזריז ?

פרסום מודעות דרושים

שלב ראשון הוא פרסום מודעה באתרי הדרושים. זו שיטה שפונה לקהל מאד גדול של מחפשי עבודה ועל הדרך עושה לכם קצת פרסומת (יש אומרים שאחוז גדול מהמודעות באתרי הדרושים אינם אלא פרסום חינם עבור החברות שעושות רושם כי הן מתרחבות כל הזמן ומחפשות עובדים.. מי יודע?). הפרסום באתרי הדרושים חושף אתכם באופן מיידי אבל מספר הפניות יהיה מן הסתם ענק ותדרשו לכוח אדם גדול כדי לקרוא ולסנן את הפונים .

פרסום בחברות השמה

פרסום בחברת הזמה הוא פרסום יותרת ממוקד כי חברת ההשמה אמורה לסנן עבורכם ולמיין את הפונים ולשחוח אליכם את השלושה המובילים והמתאימים ביותר לתפקיד. חברות אלה מתמחות בתחומי ההיי-טק, משפטים, ביוטכנולוגיה, כלכלה, ביטוח וכיוצא באלה. במצבים של גיוס עובדים המוני חברות השמה הן פתרון מצויין .

פרסום באמצעות חברים

אסור לזלזל בצורת גיוס זו. כמו חבר שמחפש חברה לחיים אחרי גירושין, כך ניתן למצוא עובד שהתגרש מעבודתו הקודמת ולקטוף אותו לפני כולם רק בגלל שאתם מכירים חבר שמכיר אותו. צורה זו היא הרבה יותר אישית ומגיעה גם עם המלצות אישיות וניתוח אופי של המועמד .

צורות גיוס אלו הם רק קצה הקרחון של אפשרות גיוס עובדים וניתן לומר על רגל אחת כי גם ירידי תעסוקה הם מקום מצויין, קמפוסים של אוניברסיטאות ומכללות למקצועות מסויימים וכדומה. חשוב לזכור, כי גיוס עובדים הוא אחת המטלות המורכבות ביותר, וחשוב להקפיד ולבצע את זאת בצורה המקצועית ביותר, על מנת להבטיח לכם, כי העובדים שתגייסו בסופו של דבר לתפקידים השונים ייבחרו לאחר תהליך נכון, כדי לספק למשרד שלכם כוח אדם מקצועי ואיכותי ביותר  .